trötta ben

yooooo liotn kvällsupdate här i detta solväder. HAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHAHHAHAHAH jag dör, ja å johannes har utan överdrift stött på de tröttaste benen i hela denna världshistoria. Legat 3 timmar o bokstavligt talat döööttt av garv. tror inte man kan var så trött som vi är just nu... det finns inte, det är höga utan gräs för att säga det sån, tror jag kommer få 220 pack efter denna kväll... mmm amexblöjan o ett par trötta ben är vad denna kvällen har att erbjuda från 2 st trötta daddlar. KAA???????????? ohohohoo, allt för meg. tack o heg. för de andra... vill jag nu säga att vi har kommit på ett nytt sökord till google ... " trötta ben" var de nya ordet i lexikonet. nu ska vi dö. kolla solsidan, o sen skafffa oss ett liv... utan trötta ben, med eller utan? att vara eller icke vara utan... trötta ben. ska ba lägga ett foto till blorren här.



älskar mitt liv just nu btw.. hehehe ba tvungen påpeka de ass, sommmmaarrrr  owoowop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0