söndag 6 maj

hejsvejs!
Söndag,jag har vaknat. varit ute å sprungit 1 timme,lagat mat,hamnat i matkoma,kollat gossip girl,badat... o nu ska jag köpa glass. Ingenting, observera ingenting är öppet i Norge på söndagar. Måste gå till Stan för å köpa glass. fml... Erik kom hem med godis, jätte gulligt! uppskattades, känner inte att jag får ut så mkt av min träning när jag äter för en hel familj o bor med ett gäng hetsätare. Lagom trött kan jag säga. Hvordan går det an att man er bakis 2 dager i strekk? nee, må göra ngt me mitt liv. är för gammal för dehär med 100% tempo under helgerna! Vad har ni gjort i helgen ra?
Nu ska jag och kusin ut å handla glass i byn! Sedan blir det film, och sen kommer ingen annan än min matkompis Johannes tillbaka från Sverige, mmmooaahhaa! Hur ska detta sluta?
Hadee,
                           
                                                            Jag o julie i vintras i stavanger,woooop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0