it´s just a bad day, not a bad life..

Hallllaa peeps,
Førlåt, før min ruttna uppdatering...
En vecka sist i think, vældigt mycket som skett denna vecka. Dærfør har jag varken haft tid eller lust att skriva hær.
Men nu tænkte jag lætta lite på hjærtat hær.

Veckan som gått:

Måndag : Jobb,
Tisdag : Jobb .. vår kæra væn johannes åkte hem, mindre kul!

Ons : 16 maj, dagen innan 17 maj, norges kæra nationaldag. Det blev jobb, Niclas kom hit..
Sedan blev det en sjukt ovæntad utgång, spårade lite grann. Ngn skøt sønder vårat fønster, gjorde inbrott i vårat hus, klev in med smutsiga skor och man fick en utskællning av en random i sitt eget " hem " .. hm
Sjukt party på byn var det iaf, øvertaggade norrmænn jajja!!

Tors : sjukt bakis, hhe, så trøtt så de ær sjukt. Missade nog lite av 17 maj. Som jag lovat mig sjælv att inte gøra,
før er som inte vet... tog de slut mellan mig och min pojkvæn. Inte sådær superkul å gå ut å parta. jaja, blev middag i stan. Kolla parad. Sjukt jævla mycket folk.. hem, mysa och va me kusin.

Fre: Jobb, sedan hem med kusin.. och mysa o prata .. igen, så jævla otroligt glad att jag har min fina kusin, vet inte vad jag gjort utan dig ronny, omdu nu læser det hær..

Lørdag : vaknade før sådær 2 timmar sen, gick upp satte på mig træningsklæder, drog ut o sprang direkt. FAN vad jag ælskar att træna. Får mig på sånt sjukt bra humør, Kænner migsom værldens starkaste mænniska varje gång jag e klar från ett sjukt træningspass. Idag blir det kanske ut ett tag på stan, eller besøka preikestolen.
Kænns som man vill gøra ngt hela tiden, orkar int ligga hemma å deppa.

Konstigt nog.. Kænns allt faktist bra, Kænns som jag tagit många beslut denna vecka, små,stora, jævligt svåra men rætta beslut.. Stolt øver mig sjælv.
Jobb tills Augusti, sen drar jag, Ut før att resa.. kanske starta ett nytt liv ngn annanstans? man vet aldrig..

æntligen på væg...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0