Lördag, träna , ledig , mys!

Godkväll!
Fan, skrev ett mega långt inlägg som faaaan såklart ska raderas. värsta jag vet är äckliugt skitseg skit internet. förlåt mitt damp men fan, ni msåte hålla med om att de segaste som finns är när internet ba kollapsar, man sitter vid en dator som har assegt internet?får damp. hahah!
JAJAJ, skriver om inlägget nu men betydligt mycket kortare.
Blev en utgång i går trots allt! När sommaren är på väg o solen lyser så kommer folk ur sina iden och då gör jag detsamma. sjukt, som att på vintern är alla helt döda? går typ rynjt som zombies. å nu på våren så kommer alla ut, är glada,umgås, sitter i solen med en öl å njuter. Det gjorde ja me kan jag säga :) Henri gjorde mat till mig igår efter jobbet. som sagt.. vi åt, fixade oss.. sedan in mot byn för att vänta in Ronja som råkat åka förbi station o in t flyplatsen igen! SÅKLART.. hehe! så jag och Henri satt å tog en öl på bryggan ochg en timme senare kom ronja instaplandes o likaväl vår kära vän maaaaaaaaats! woho, kärt återseende blev det. Han hade även med sig några friends så de blev utgång på Gossip, rätt chill. Träffade några sköna militärer som vi umgicks me hehe! ngn skimmade även mitt kort, supert! Så när jag skulle köpa vin i baren så funka inte kortet? å ronja hade inte kortet till henne med sig. så KAPUUTT ..dtrodde vi att vi skulle få dra hem. Men det löste sig räött fort dedär hehe! nåväl. blev nash hos mats vän. Sedan runt halv 4 tiden i natt kom jag in genom dörren o pladdaaask neri sängen å somna. Lagom trött kan jag säga ;)! Vaknade runt kl 12.00 i dag o drog dirrr på mig träningskläderna för en PW/löptur i ca 1 timme. Så jäkla skönt måste jag säga. kändes som all öl å alkohol försvann ur min kropp! SKÖNT. nu sitter jag i soffan o tänker,lyssnar på musik å funderar på vad som sker ikv? Utgång igen? neee.. funtar på de, men trötter kusin ligger å sover å när ja snällt försökte väcka henne får man ett gnällande monster efter sig hahaha! Jaja, nu ska jag vänta på att killarna kommer hem, kanske blir lite god mmat hehe!

Vad ska ni göra ikv? ut å partttta? btw.. tusentals russar i stan, de är överallt. menar det. v ill också ta studenten igen! saknar mina tjejer, jaja Pussohaj!
                                     
                                                                  bild från springturen, underbart!

                   
                                                           Carly Rae Jepsen - call me maybe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0