Happiness

Hejohej gokväll.
sen uppdatering ikväll, jobbar sent i morgon. dvs 15.15-23.15. inte den mysigaste tiden kanske, men skönt att få sova ut dock! halvdött me folk i dag på flygplatsen, blev väckt i morse kl 06.00 av Johannes, flög upp ur sängen som en stucken gök om att klockan var föööööör sent, hehe! Fint det, chill innan jobb. började kl 07.15 slutade runt 3, drog hem me jojoooooooooo, det var storm ute. utan överdrift, en riktigt STORM.. kämpade mig ut i regnet ändå, ut o sprang 40 min ca, satt fint. Efter det skulle vi dramot byn för sushi o bio men de sluta me en dusch, myskläder o ner till trötta sushistället nere på hörnan. Jag o Johannes kan va dom enda stammisarna dom har, så vi gjorde nog ngt bra där trots allt! Det blev sushi,några öl,o chirre till 2 superfilmer, Water for elephants och friends with benefits, suuuuuuuuuuuupert! kunde inte haft en bättre tisdag!
Känns som jag börjar få lite mer klartecken på saker och ting nu, känns bra. vad som är värt här i livet och vad som icke är.. Mycket funderingar här senaste dagarna, men det mår man bra av. Ibland behöver man stanna upp mitt i allt ös o bara tänka, tänka på hur du mår, om det är rätt, vilka personer som faktist står dig nära osv.. Fint, nu ska jag avsluta kvällen med True blood, pusshej!


                                
                                

                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0