Fun - some nights

chacha så att säga bloggen!
Har jobbat klart. blev inte så många sälj med tanke på att vi inte kunde göra kopior på kontrakten. suck! AJA, några sälj blev det iaf :D awesome.. Fredag trots allt! supert, världens finaste väder är det också. sol, och jag är frisk. Dvs att jag kan forsätta mitt träningsschema igen! Fick influensa förra veckan så kunde inte träna på hela veckan. = MAT MAT MAT och ännu mer mat. Blir inte bättre av att man skaffar sig en hetsmatkompis ( johannes ekman ) som äter minst lika mkt. slagit sushi rekordet på 18 bitar också hehehewhahwa! oekj, ska sluta prata om mat. Hursomhelst så kom jag hem, drog på mig träningskläderna DIRR.. och drog ut å sprang, så jävla skönt. så skönt att jja funderar på att dra ut igen? seriöst. älskar att träna.. mår bra, slipper man känna sig som ett trött skrynkligt äpple. hehehe, jaja! Nu sitter ja här å har städat lite granna också. supert. Henri står in tha kitchen å gör mat, eheh flaajjjjd lajjjs ( fried rice ) med massa grönsaker. mmmm... Sen ska jag duscha, fixa mig o dra med mig henri till byn för å möta kära mats å hans vänner förmodligen, sedan kommer kusin efter jobb! WOHOOO, älskar HELG!
Ha en super kväll folkens!
föresten, å fick hålla en bebis på stand idag. världens nussigaste .. saknar min lilla syster så mkt, dör!
                                    
                                                                      är hon inte fööööör söt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0