Bio,öl,texmex och fredag!

Halllaaa peeeeps,
Hvordan står de till? Ingen uppdatering i går, baaaad...
Hade fullt upp, jag o johannes jobbade från 7-15.. 25 sälj, budsjett jao!
Tiden gick fort,var nog för de va fredag. Vi åkte hem, duschade, fixa oss och tog me ronja till byn.
Det blev väääärldens godaste mat på texmex, på bryggan... Nacchhhos, o ett glas vin till de. 
Efter det gick vi o satte oss ute på bryggan för lite öl o vin mys, hehe! Spöööööööööööööregnade o storma uti hel*ete.. Helt sjukt var det. Mysigt sitta under värmelampor å tak å dricka lite.. JAJA, efter det drog ronja hem o jag o johannnooo gick på bio. Kommer till trötta bion och då har vi såklart missat alla filmer, SCORE! vi bestämde oss för att gå tillbaka o dricka lite till tills bion började runt 9, superkuuuult :) 
The adventures blev det btw. fick dom tröttaste vjävla 3D glasögonen ever. Aldrig dött så mkt, tagit sjukt fina bilder till mitt folk så ni ska få se hur fina vi faktist var. Till er som ska på biodate, ett tips.. gå INTE på en 3d film waswa. pricken över iet var nog att dom va snea så ena ögat hade 3d å andra hade en suddig trött bild he.
Nåvvälll, Efter bion var kl runt 12 å då traskade vi hem från stan, aströtta. i regnet. Hade en lyckad skön kväll. älskar löningsveckorna mmmm. peeengggarr...
JAJA, nu ska jag snart fixa mig för ikväll blir det utgåååååååååååååång woohoo! :D uppd om idag kommer i mrogon, PUSS!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0