Bara så att ni vet...

gokväll.
bra dag på stand, jobbat till kl 15.00 .. 27 sälj, nytt rekk på teamet. om inte jojo elr erik tar me ikv då!
satt fint,bra dag pengamässigt me andra ord. sisi, tog bussen hem. ut å sprang 1 timme i stan, älskar stavanger om inte ngn visste det. Suttit på bussen i ca 1 timme i en extremt illaluktande koskitlukt, dog.

Hann tänka lite.. Tänka på mina nära och kära. hur dålig jag är på att höra av mig. värdelös är jag. jag vet. Man tänker inte ofta på hur mkt man faktist har att vara tacksam över? alltså. En människa, kan göra så sjukt mycket för en i enns liv. Att bara veta att den finns där, man behöver inte ringa varje dag för att veta att den står där vid din sida, att den inte försvinner bara för att man inte hörs 32 gånger i veckan. Jag älskar verkligen att komma hem till sverige, träffa min familj, vänner, nära och kära och allt är som vanligt, man ses. pratar som ingenting skett, skrattar,har kul, går igenom allt som hänt under tiden. Men allt är som vanligt? Jag vet att jag är dålig på att höra av mig, men det är snarare positivt än negativt, det är för att jag vet hur äkta ni är, vet att ni finns där när jag kommer hem igen. Vi ses snart, Ska bli bättre på att höra av mig allihopa. Lovar!
Massa kärlek till er familj o vänner! Ni betyder, jag lovar <3


                          



                                       

                                          
                                                           Edward sharpe&the magnetic zeros - HOME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0