Back in time!

halååååå folkens!
sitter just nu å kollar ut på den fina utsikten här å upptäcker till min förvåning att en 23 årig grabb står å pinkar  utanför vårat fönster..lagom charmigt kanske.
JAJA, idag vare jobb kl 07.15 som gällde! vad skedde? jo, vi sålde. hade allmänt kul,skaffat oss nöjda kunder! haft diners samt sas eb. ansatta på besök! hehest.. Efter jobbet så .. ååååh, gick jag o kusin till dnb, jag skulle spärra alla mina kort så ja slipper betala gebyr för alla 129209 kort jag spärrat men har kvar hehe! Sen bestämde vi oss för att ta en öl i solen på bryggan! Blev lax o sallad till de också, mmm mums! vi satt o planlade våran höst, fyfan så fett! Vi kommer alltså ta vårat pick o pack i sådär mitten på Augusti o ba dra, vi ska dra.. fattar ni ? från detta äckliga klimat å land. bort till palmer, sol, bad , bruna fina människor, lycka .. ooh! om de ska, nu blire till å börja spara lite mer pengar här, fan kan inte göra slut på mer änm en vuxen familj tillsammans i månaden, de är icke normalt. lite ekonomiplan framöver, jatack! jaja, allt för mig, ska sova nu. suttit åå skrivit in 20392090 eurobonus nummer, lagom kult. nu ska ja fortsätta lyssna på musik.tagga inför i morgon, sen sova!
Bjuder på en så JÄVLA härlig låt gott folk. bara för att de snart är sommar.. 

                                 
                                                                      pitbull - back in time


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0