2 steg från paradise

Morning,
vaknade kl 10.00, utvilad,satte på mig träningskläder och gick ut å sprang i regnet, mys!
Situps,armhävningar.. ja eller, armhävningar då, blev ca 10st sen låg jag deckad på golvet. Mina armmuskler kan diskuteras.. :) jaja, nog om det.
Sitter nu  i soffan med min älskade kusin och väntar på att åka på jobb. Sent pass idag dvs kl 15 - 23...
Det är toooorsdag, o vi fick löning i går. YEYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!
BTW ........ tänkte på en sak när jag var ute å sprang, har en låt.. som är så jä'ääävla fet. Blir supertaggish när jag hör den, lyssnar alltid på den när jag är ute å springer för å få motvation. BRa musik kan nog va de viktigaste när man tränar eller hur? man kan inte va ute å springa å tex lyssna på mozart liksom hehehe. skj,
AJA flum. Ska ut å äga på stand nu! mohaaaaaaaaaaa
Hadeemm,

                               
                                                                  Macklemore - wings

     
Macklemore - can't hold us
LYSSNA Å NJUT..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0