1 maj, o vi är på jobbb?

Tjo man, vad händer å fötter på första maj? antar att alla ligger hemma som ett gäng trötta gäddor. Och det är förståeligt, spenderade min valborg ute på bryggan i fina stavanger med fint sällskap och ett glas vitt i handen. Försökte förklara för norrbaggarna varför  man firar valborg, efter ett tag kom ja fan på mig själv att nee? finns de enns en anledning? det är en anledning till att supa i think? eller? man firar ju inte direkt ngt heligt kaa? nee, JAJa! Det blev en mysig liten utgång med fina teamet, det blev bärtzzz prat, skratt,jag har aldrig o jaaa... ja, nu mår man väl som man förtjänar. alltså som en trött gädda jag med, men nej! JAG VAR PÅ JOBB.. klockan 10.00 stod jag oc Johannes på stand o sålde för fullt! Det blev en meget rolig dag, mkt skratt å en fin otrött korv som satt som korven i lefsen i kaggen. Jag brände mina sista kosing på en läskeblask till min finav vän jojo to hanes. No, nu ska ja slutava så oseriös här, De har varit en fin dag, sol.. sommar, o sälj! japp, Nu sitter jag o johannes ute på ballkooonnngen å koollar vår FEEEEETA utsikt här i paradis, den är faktist heeelt syk. Skulle aldrig ske i Sverige att denna utsikt skulle erbjudas. för fint, nåväl. vi sitter här, lyssnar håkan,ätit thaimat,daim o pratat. mysigt mysigt! Nu ska jag ta och ta en dusch, fixa bonusnummer till våra kära kunder o sen dra å slaggish. Deckad som en trött räv kan jag säga.. sorry för ett flummigt inlägg.. men är lite asådär småseg som ni andra säkert också är, rattirajj! PUSSS

Slänger upp en liten bild på mig o kusin från min skolavslutningför länge sedan<3

         
 Håkan hellström - En vän med en bil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0