welcome back! Upplærning sas eb/Diners!

Hallååå gott folk, vælkommen till min blorre, igen jaa vælkomna tillbaka kanske man ska sæga, Har haft detta bloggnamn førr! Orkade inte ændra kænde att de passade ju alldeles utmærkt att ha samma namn! Jaja, før er som inte vet..


Så heter jag Mathilda, bor før tillfællet i Norge, har gjort det senaste året. Jag bor just nu i Oslo i ett feeeeettttinng baouta nice hus med 3 andra fina mænniskor. Men, jag flyttar på søndag igen. før då ska jag till STAVANGEEER! wooopwooop ska børja sælja Diners? såååå jææævli diggggg de ska bli! Jag jobbar som sagt som sæljare och ja, hata sæljare lalala.. men men, ær man en sæljare så ær man! Jævlar va kul de ær nær de går bra før en ass! Just nu står jag på Gardermoen och sæljer Cresco car, det norska reisekortet. Skæmt å sido nærå. Men de ær ett norskt rese kort ja, kreditkortt! Kænde att ja hade gjort mitt dær, mitt mål.. projektrekord, 500 sælj lalala... allt detta! Så min tid på det projektet ær slooottt! yepp, o ni som kænner mig vet att ja gillar nya utmaningar så jag o 4 duktiga persons till kommer nu att ha denna kampanj på sola flygplats i stavanger i 1 månad framøver. såå nice! Måste ba till å læra mig allt om alla kort, poæng, jaja ni fattar? o Diners såklart. wo, blire till å sælja till buissnes men hær framøver. SUPERT! jaja, nog om det..
Var på kontoret idag, fast ja har influensa. mkt mkt bra dær tildis! hade næmligen upplærning med folk från SAS eurobonus och folk från diners etc... vi gick igenom produkten samt hur vi ska sælja, och all information som vi ska g ut till kunderna. Det gick superfint. satt dock o hosta som en koldrabbad røkare men men, de verkar som dom var rætt nøjda iallafall! Nu ligger ja hemma och væntar på min man som ska komma så vi kan ta bilen och åka och handla lite, tror de blir... sushi idag kanske? hmm jaja, ses å hørs snart. hadeeeeeee gott folk




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0