VALBORG... NAAAAAAT.....

tjotjo gott folkens i holkens! jäääävligt flum är jag idag kan jag säga, jag har haft min första dag på Diners idag fuyyyyfann så jävla kult detta kommer bli :D var sjukt jävla kul, SÄLJ på ett bra sätt, ett kort som folk faktist vill ha och har nytta av? SJukt bra respons av kunderna också! shhiiiet, detta KOMMER till o bli en kooonge månad! måste ta kort på vårat feta stand me våra fina kläder också så får ni se!  alla ni på SOLA flygplats i stavanger kommer till att sluta med diners denna månad? okej jaappp! JAJA vi hade sjukt kul på standf också! jag o johannes stod tidigt skift so vi sluta runt kl 15.00 då älskadek usin kom från spanien så bruuun å fin owowowo! Ja o johannes drog till byn för att handla lite mat, catching i kassan, FIRST PRICE för hela bunten blev det hahahahahah, aldrigh haft så kul i en matbutik förr. några lefsor till korven blev de hahahaho! Juste, btw.. Vi skulle gå köpa sushi men nej, de var stängt på måndagar, ENDAST måndagar.. det ssom skulle varit vårat valborg firande slutade med att vi kommer hem och öppnar frysen, och vad ligger där om inte 3 frysta mörtar som var lagom tröttar..  JAJA ett gott skratt fick vi oss iaf. Nu sitter vi hemma å läser allas facebook inlägg om Valborg och vi kom fram till att vi fanemig också förtjänar lite bärtzzz på valborg, så nu blire byn eller kiwi för lite bäääärtttzzzf ör de förtjänar tamefan vi också! hadeeeee gött folk!


Bild från Valborg typ, eller ... ngt sånt, förra året!
^
Jojohannnes på Diners i sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0