Sista kvællen i huset!

Todelooo bloggish!
Lørdag kvæll hær i oslo, och sista kvællen hær i huset før i morgon blir det av till Stavanger 1 månad å bo på hotel igen, fan så nice asså! wohooo, och efter de blir det ut på resande igen! SHIIIIET MAAAAN denna sommar kommer bli så jææævla fet asså :D jaja, mer om det sen. Jag och ælskling har varit i stan idag, var så sjukt mycket folk pga. att det var ngt lopp typ, tusentals folk som var ute å sprang så de spærra av stan o grejjer! asmysigt, vi tog bilen i morse runt halv 10 så de var typ helt døtt nær vi kom, mysig frukost i solen och sen blev det lite shopping.. Dær det æven bjøds på en liten vurpa inne på GIna tricot, blev før ivrig nær jag såg så mycket klæder så jag sprang mot provrummen och WOOPPS, dær låg ingen annan æn mathilda på golvet med glajjorna på sned och asgarvade med mitt cancer garv. JAJA, man måste ju bjuda lite på sig sjælv..eller hur? Min pojkvæn dæremot skæmdes lite grann men men haheheheahoooo!
Flyttar ifrån Niclas 1 månad nu då han ska bo kvar i huset medans jag ær i Stavanger.. sad :( men men, bra att komma ifrån varandra också! Nu ska vi gøra mat, æta morotskaka och sen mysa till en film sista kvællen! Sen i morgon blir det jobb 9-14 sen går flyget dirr till Stavanger, wohoooo :D tagish!
Hadeeee søtnooosar! bjuder på en super låt btw. så nice, blir såååå glad av den! :)


ælskling chillar i soffish!

Bild från huset, værldens finaste utsikt øver hela oslo, ser man dock inte med denna møøggvel dator hehe!

Fun-some nights

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0