sista dagen på Gardermoen! :(

Hola amigos! hehe, idag .. vet ni vad? næææe, va inge.. lite konstig sådær, lite halvsjuk o stiga upp kl 05.15 ær inte riktigt min grej! Men men, kæmpa mig upp på jobb, tog 26 sælj, helt ok! Sade hejdå till mina små nuttisar på Cresco gold som jag inte kommer jobba mer med :"( uæh, ni vet att ni e mina favoosar alltid! hehe, sen bar de av in mot oslo før att æta sushi! MM sæger ja ba, så jævli gott vare! Efter det, blev ja så jævla godissugen på svenskt godis, marabou! så vi drog till Bislett før å køpa massa gotteri! nam nam nam, ær man sjuk får man faktist æta lite onyttigheter! Å tacka guuuud før att de har svenska godisbutiker i Norge, før Norges godis ær Øøøøørsssh! værre nær man ær nøtallergiker å inte tål några chokladsorter? JAJA! Fick mitt godis, så de chill! JAJA nog om godis, Nu ær vi iallafalll hemma, laddar ner sæsong 4 av TRUE BLOOOD! en av de bæsta serier asssåååå no shit! Ikvæll blir de lugnt, inge parrttyy hær icke! va ska ni gøra peeeeeeeps? ut å parta før mig med!
Detta var allt før mig kæra vænner, tack o hej!  bjuder på lite skøna budskap btw..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0