jorden anropar?

rattirajjrajj! Jorden anropar Niclas persson? jag är hungrig. och har ont i magen . och har feber! är huuuuuuuuuuuuungrig, och har inte körkort? ngn fin själv nära Oppsal/bryn som har lust skjutsa mig till ngn butik? nepp trodde väl inte de... så ruttet när man e sjuk, man ligger hemma å äter o blir fet. Det är fint de, hehe! I mrogon ska jag upp å jobba klockan 07.00 ska jag stå på Gardis! jajjammeeen, upp kl 5! Men så nice de är å få komma ut bland folk, ser  fortf ut som en pundare och en 100 årig gammal rökare, men men! Det ska nog funka det! Nu slipper jag ha dåligt samvete för att ja inte hör av mig å säger hur ja mår osv, nu kan ni läsa här älsklingar! Jag lever mer än vad ni tror iaf, ska sluta skriva. ta tummen ur röövva å gå och hänga tvätt! Sedan blir det godis, det är jag värd! PUSS
ps, niclas ring mig om du ser detta.. ds!

                                
                                                        Bild på mig från Thailand i jan, miss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0